/* BURADAN */ /* BURAYA */

Sayfalar

16 Nisan 2010

Kod Yayınlama Kutusu Kodu

KOD YAYINLAMA KUTUSU



sadece Kod yazma kutusu kodu ile görünüm


kod kutusuna (kod kutusu ekleme kodu) eklenmiş Görünümü



Alttaki kod üstteki görünümü verirken, KOD YAZMA yerine aynı kod tekrar (iç içe olmak kaydıyla) eklendiğinde alttaki görünüm elde edilir. KOD YAZMA YERİ 'nden sonra <textarea>  eklenmelidir.

Yani (İç içe eklenmiş kod görünümü)

<textarea class="bginput" style="WIDTH: 520px; CURSOR: url(''); HEIGHT: 70px" onclick="this.focus();this.select()" rows="5" cols="42"><textarea class="bginput" style="WIDTH: 520px; CURSOR: url(''); HEIGHT: 70px" onclick="this.focus();this.select()" name="ERDOĞAN ASLAN" rows="5" cols="42">KODU BURAYA EKLEYİN<textarea>

<textarea class="bginput" style="WIDTH: 520px; CURSOR: url(''); HEIGHT: 70px" onclick="this.focus();this.select()" name="ERDOĞAN ASLAN" rows="5" cols="42">KOD YAZMA YERİ  <textarea>

alttaki gibi bir kod oluşmalıdır.

Yukardaki kod kutusuna tıklandığında " onclick="this.focus();this.select()" kodu sayesinde otomatikman seçilir. CTRL+C tuşu ile kopyalayın ve HTML düzenlenen yere CTRL+V ile yapıştırın.
Sonra içinde görünmesini istediğiniz kodu kopyalayıp KOD YAZMA YERİ yazan yeri ve sonraki <textarea>seçip üstüne kodunuzu yapıştırıp sayfanızı kaydedin.





Başka bir sayfada açılan Link kod örneği

Görünümü

Resim üstüne tıklayarak ulaşılan link kodu ve açıklama balon yazı örneği



ÖRNEK GÖRÜNÜMÜ





SİTENE ANİMASYON KODU EKLE



ÖRNEĞİ



METNİN SOLUNA RESİM EKLEME 

Buradan kopyaladığınız kodu HTML Düzenleme sayfasına yapıştırın ve Görünüm Düzenine geçip
METİN EKLEME YERİ yazan kısmı ve sonrasını (Alttaki Resimde Görüldüğü gibi) seçip üstüne Metni CTRL+V ile yapıştırın.

NOT :Bu örnekte Resmin üstüne tıklandığında yönlendirilecek yerin linki vardır. Alttaki örnek ise Linksizdir

SONUÇ

 
Okulun ilk günü, ilk derste profesörümüz, önce kendini tanıttı, sonra 'Bu yıl, yepyeni bir öğrencimiz var. Çok ilginç biri bakalım bulabilecek misiniz' dedi... Ayağa kalkıp etrafa bakmaya başlamıştım ki,yumuşak bir el omzuma dokundu... Döndüm... Yüzü iyice kırışmış bir yaşlı hanımefendi, bana gülümseyerek bakıyordu... 'Ben Rose' dedi.. 'Benim adım Rose, yakışıklı... 87 yaşındayım. Madem tanıştık seni kucaklayabilir miyim?..' Güldüm... 'Tabii' dedim... 'Hadi sarıl bana...' Öyle sımsıkı sarıldı ki...
'Bu kadar genç ve masum yaşta üniversiteye niye geldin' diye şaka yaptım.. Minik bir kahkaha ile yanıtladı: 'Buraya zengin bir koca bulmaya geldim. Evlenip birkaç çocuk doğuracağım. Sonra emekli olup dünya turuna çıkacağım...' Dersten sonra kantine gidip, birer sütlü çikolata içtik. Hemen arkadaş olmuştuk. Ertesi gün ve ertesi üç ay, sınıftan hep birlikte çıktık ve hep kantinde lafladık... Öyle akıllı ve öyle deneyimliydi ki, onu dinlemekle, derslerden daha çok şey öğrendiğimi hissediyordum.



RESİM METNİN SAĞINDA İSTENİYORSA

ALTTAKİ KODU KULLANIN


Kendi istediğimiz Resmi nasıl eklemeli :
  1. Resminizi site veya Blogunuza yükleyin
  2. Yüklediğiniz resmin Linkini CTRL+C ile Panoya kopyalayı
  3. Yukardaki kodda (src="https://sites.google.com/site/erdoganaslan49/_/rsrc/1260740567749/turk-buyukleri/Atat%C3%BCrk-022.jpg")   src="...... noktalı yerdeki adresi silip veya seçip üstüne panodaki kendi resim linkinizi CTRL+V ile yapıştırın.

 NOT: Kodda resme tıklanması için link yok

SONUÇ

 
Bir liderin kişiliğinin oluşmasında, yetişmesinde şüphesiz, içinde yaşadığı “çevre” etkin rol oynamaktadır. Liderin çevresi ise; ailesi, okuduğu okullar, meslek ortamı, yaptığı görevler ve insanlık idealleri ve birikimlerinden oluşur. “Okul” veya “eğitim-öğrenim” ortamı da, bu çevrenin ve yetişme sürecinin önemli bir bölümünü, kesitini meydana getirir.

Bir Dönüştürücü Lider olarak Atatürk’ün yetişmesinde de, aldığı eğitimin önemli bir etkisi ve katkısı vardır. Bu süreçte aile çevresi, ilk öğrenimi, Mülki ve Askeri Rüştiye, Manastır Askeri İdadisi, Harp Okulu ve Harp Akademisi’ndeki eğitim ve öğrenimleri bilgi birikiminin oluşmasında ve kişiliğinin şekillenmesinde şüphesiz, tartışılmaz etkiler yapmıştır. Esasen Mustafa Kemal’in bir lider olarak düşünce yapısının oluşması ve ileriye dönük fikirlerinin şekillenmesi, ilerde gerçekleştireceği önemli işlerle ilgili bilinçli bir fikri altyapının oluşması da bu yıllardan başlayarak gerçekleşmiştir.

RESİME LİNK VERME




  NOT : Kod yayınlama kutusu kodunu (google sites) sitelerinde kullanmaya çalışmayınız. Zira çalışmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder