/* BURADAN */ /* BURAYA */

Sayfalar

16 Haziran 2015

SANA DA AŞKOLSUN

SANA DA AŞKOLSUN

O zaman o bir hevesti.
Deli boran gibi esti.
İçmeden kırıldı testi.
Ey aşk,sana da aşkolsun.
Her gün ayrı bir tarafta.
Durmuyorsun aynı safta.
Vaatlerin kaldı lafta.
Ey aşk,sana da aşkolsun.
Bir değil,beş değil derdim.
Hep sana kol kanat gerdim.
İstesem,çekip giderdim.
Ey aşk, sana da aşkolsun.
Ben seni bir şey sanmıştım.
Varlığına inanmıştım.
Her an adını anmıştım.
Ey aşk, sana da aşkolsun.
Mektup,mesaj dolu masan.
Şifreli kalp,gizli kasan.
Reddederdin utanmasan.
Ey aşk, sana da aşkolsun
Sitem ederim maziye.
Giremezsin teraziye.
Aniden gittin geziye.
Ey aşk,sana da aşkolsun.
Ne varsa dedi ERKANİ.
Aşk eskidi,sözler yeni.
Yumuşak dikensin yani.
Ey aşk,sana da aşkolsun.

İbrahim ERKAN (Erkani)
                        15.06.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder