/* BURADAN */ /* BURAYA */

Sayfalar

18 Aralık 2014

ŞİİRLER

                                    DÜĞÜM

Kravatımda bir düğüm
Kunduramda bir düğüm
Gönlümde Bir düğüm
Biri eve;
Diğeri yatağa girerken çözülür.
Gönlümdeki ise;
Düğüm üstüne düğüm.



                             SEVGİLİM

Gelemem Gayri sana
Anıp durma o öyküyü
Köy yollarında söylüyorum
Sana yaktığım türküyü.
Ben bir köy öğretmeniyim
Işıl, ışıl gözlü çocuklar almış yöremi
Sen edemezsin benimle
Ya seninle yaşamak bana göre mi?
Memiş 'in önlüğü yok,
Elif hasta, ateşler içinde
Ben kendimi çocuklara verdim,
Mehmet Geç gelir, Döndü geç anlar.
Bir sen değilsin ki derdim.
Herkes kaderini yaşar sevgilim
Neyine senin köy öğretmeni ?
Bari haber haber üstüne salıp da,
Efkarlandırma yine beni.
En iyisi;
Sen kendi dünyanda yaşa
Ben de "Aşağıbarak" ' ta
Kaderimle başbaşa...

                            25 Mart 1969

Zehir gibi aşkınla
El Attın kalbimin en ulaşılmaz yerine
Leylak renkli ufukları bile ümitle aştım.
İlk meyvesini aldığım gönül bahçene,
Hayata, sana  veda etmeden işte öyle ulaştım
Ağlamadığım, yalvarmadığım an mı vardı Allah' a

                           O BENİ HER HALDE SEVMİŞ, 
                           OYSA BEN ONU HER HALDE SEVMİŞTİM..
                                                                                Cemal Süreyya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder